dinsdag 1 maart 2011

Geshopt!

He!

Vandaag kreeg ik een pakketje binnen van mijn all time favorite webshop. Ik koop heel graag op Boozyshop.nl! Ze hebben een lage verzendkosten, snelle levering en een super goede service!
Soms kan ik me echt niet inhouden en koop ik weer lekker wat spulletjes. Dat heb ik dus eergister ook gedaan, en vandaag werd het gezorgd.


Dit is wat ik heb gekocht. Helaas is één lipstick een beetje overbelicht.

* De bekende Beautyblender
* NYX Photo-Loving primer
* Schuin afgesneden oogschaduw kwastje
* Eyeliner kwastje
* NYX round lipstick in Strawberry Milk
* NYX round lipstick in Jupiter

Ik was vooral héél erg benieuwd naar de Beautyblender. Ook ik had hier natuurlijk heel veel over gehoord. Wat mij opviel is dat hij heel erg klein is! Ik heb hem even onder het water gehouden, waardoor hij wel 1,5 keer zo groot werd! Morgen is de eerste dag dat ik hem ga testen. Natuurlijk laat ik jullie weten hoe hij is!

Verder wilde ik Strawberry Milk ook al een hele tijd, alleen was deze steeds uitverkocht. Ik ben dus echt heel erg blij dat ik 'm nu eindelijk heb!

Over de Beautyblender en de 2 lipsticks komen nog reviews.

Liefs, Lies

5 opmerkingen:

  1. Leuke spulletjes!:D

    Vertel zo snel mogelijk over de beautyblender! En wees heeel erg eerlijk daarover!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd naar je mening over de beauty-blender!
    De lipstick ziet er mooi uit =D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wil je nog een review maken over die beautyblender????? Ben nou wel heel benieuwd!! Ik had er nog nooit over gehoord :O

    BeantwoordenVerwijderen