woensdag 2 maart 2011

Afval update

Hallo allemaal!

Ongeveer een week geleden schreef ik dat ik een aantal kilo's kwijt wil. Hierbij dus de eerste update.
Het gaat me eigenlijk verbazingwekkend goed af! Ik ben natuurlijk begonnen met Sonja Bakker. Ook dit gaat erg goed. De recepten zijn 'gewoon' en lekker. Je eet best wel wat op een dag, dus ik heb nog geen één keer een honger gevoel gehad.

Ik vertelde jullie dat ik niet wilde gaan sporten, omdat ik hier de tijd niet voor heb én omdat ik daat niet zo'n mens voor ben. Oke, dit is gewoon onzin! Ik wilde het gewoon niet graag genoeg. Dus........... Ik ben sinds zaterdag begonnen met sporten! *Applause* Ik ben echt heel trots op mezelf! Ik wil 2 of 3 keer per week sporten. Ik doe dan zumbu, yoga en gewoon op apparaten trainen. Het geeft echt een voldaan gevoel als ik thuis ben.



Jullie zullen vast benieuwd zijn of ik al ben afgevallen. Ik ben hier zelf ook benieuwd naar! Maar om mezelf niet helemaal gek te maken, heb ik besloten om 1 keer in de 2 weken op de weegschaal te staan. Als ik namelijk na 3 dagen nog niet ben afgevallen, vind ik dat denk ik heel erg. Daarom heb ik mezelf zo een beetje in bescherming genomen.

Tot de volgende update!

Liefs, Lies

4 opmerkingen:

  1. Haaai meid !
    echt super leuk in ben sinds maandag begonnen met sonja bakker ik vind het een heerlijk dieet en ik vind dat ik nogbest veel mag eten vind je ook niet ?? alleen het snoepen moeten we laten :( echt super goed datje ben gaan sporten ik meot dat eigelijk ook gaan doen inplaats lui op de bank gaan hangen haha :)

    liefssx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Bianccc bedankt voor je lieve reactie! :) Vind ook echt dat je genoeg mag eten. Net weer even gesport, ik zou er aan beginnen als ik jou was. Het is echt heerlijk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat knap! ik moet ook echt beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had een paar jaar geleden ook geen zin om me aan t melden voor de sportschool, uiteindelijk toch gedaan...
    Het is super leuk en lekker en als je thuis bent voel je je weer helemaal fris en voldaan.

    Er zijn af en toe wél weer momenten dat ik een week of twee weken oversla.. Maar dat is normaal..

    BeantwoordenVerwijderen