dinsdag 12 april 2011

E.l.f. royal purple

Een aantal dagen geleden schreef ik al over de lipliner van e.l.f.. Vandaag laat ik jullie de nagellak zien die ik in het pakketje vond.


Ik heb een mooie kleur ontvangen genaamd Royal Purple. Een paarse kleur met een mooie glans erover.
De nagellak zit in een glaze potje met een zwarte dop erop. Ook de letters zijn zwart, deze letters zijn erop gedrukt, dus deze zullen er waarschijnlijk na verloop van tijd af gaan.


Het kwastje heeft niet veel bijzonders. Het is een 'gewoon' kwastje waar niets op aan te merken is.



Ik heb twee laagjes royal purple aangebracht en zoals je ziet dekt deze dan prima! Bij het eerste laagje was de lak nog wat doorzichtig, maar nu ziet hij er erg mooi uit!



De glans over de nagellak vind ik erg mooi. Ik heb hier nog geen topcoat over mijn nagels gebracht.

Ik ben erg blij met deze nagellak. Je kunt de nagellak hier bestellen voor maar €1!

Ga jij deze, of een andere kleur bestellen?

Liefs, Lies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten