woensdag 6 april 2011

E.l.f. peachy lips

Vandaag kreeg ik een pakketje binnen van e.l.f. een merk dat je in Nederland alleen via hun website kunt kopen. E.l.f. staat voor de afkorting eyes lips face.
Ik maak al een tijd gebruik van dit merk, en ben er heel erg over te spreken! Het is super budget proof, de meeste producten kosten namelijk maar 1 euro! Dan zal je natuurlijk denken, voor 1 euro kan het nooit goed zijn. Máár.... Deze producten zijn juist heel erg fijn!
Ook heeft e.l.f. een studio lijn, hier kosten de meeste producten 3,50. Als laatste hebben ze nog een minerale lijn en dit is de 'duurste' lijn van allemaal. Deze producten kosten zo rond de 5 euro.

In het pakketje zaten een aantal hele mooie producten, die ik stuk voor stuk ga reviewen.


Vandaag begin ik met een product van de minerale lijn. Een lip liner in de kleur peachy.


De verpakking is erg mooi. Een mat zwart plastic omhulsel, met daarop wit gedrukte letter van het merk. Dit geeft een chique uitstraling. De naam zit met een stickertje op de dop.
Het product heeft een draaisysteem, wat ik altijd erg prettig vind. Het zal je namelijk maar gebeuren dan je geen puntenslijper bij de hand hebt.


Zoals je ziet is het een mooie peachy kleur. De naam komt dus goed tot zijn recht. De liner brengt erg prettig aan en veegt ook niet makkelijk uit. Natuurlijk is het bij je lippen altijd anders, omdat daar ook speeksel  bij komt.


Wauw! Staat het niet prachtig? Ik vind het echt geweldig mooi! Dit is de liner met NYX - Vitamin erover heen. Een super goede combi, de kleuren zijn perfect voor elkaar.

Mijn eindoordeel? Ik vind de lip liner super fijn! Zeker een aanrader.

Deze lip liner kost €3,50 en kun je hier bestellen.

Gebruik jij producten van E.l.f.?

Liefs, Lies

*De andere producten uit het pakketje kun je snel verwachten!*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten