maandag 14 februari 2011

I love my valentine!

Hallo lieve meiden!

Vandaag is het weer zo ver, die ene dag in het jaar waarop iedereen hoopt een roos te krijgen van een stille liefde..... GRRRR IK HAAT VALENTIJNSDAG! Ik vind het een commercieel rot feest! Bovendien heb ik al een liefde, en hecht ik er meer waarde aan als hij op 27 december (ik noem maar wat) zegt dat hij van me houdt, dan op 14 februari.
Maar om tóch een beetje in de sfeer te blijven, heb ik voor jullie een look gemaakt. Niet een valentijns tutorial, want daar zijn er honderden van de vinden op youtube. Deze vind ik erg leuk, maar deze is ook erg gaaf! Iets heftiger, maar daar houd ik wel van.
Ik heb dus geen tutorial gemaakt, maar meer een creatieve look.



Een creatieve look met véél glitters. Natuurlijk niet echt een draagbare look, het heet ook niet voor niets een creatieve look.

Voor deze look heb ik gebruikt:

Gezicht:
Coastal Scents HD faundation in de kleur 01
Sephora compact powder in de kleur 25

Ogen:
Benefit She Laq als lijm
NYX Glitter Mania in de kleur Gold
NYX Glitter Mania in de kleur Apple
NYX Glitter Mania in de kleur Silver
Dior oogpotlood
BFTE pigment in de kleur Aloha
Diorshow Blackout mascara

Lippen:
Occ Liptar in clear
BFTE pigment in de kleur Aloha
NYX Lipstick in de kleur Vitamin

Wat heb jij met valentijn? Of heb je er net als ik helemaal niets mee? Laat het me weten!

Liefs, Lies

2 opmerkingen:

  1. Ik heb niets met valentijn, heb wel al lang een relatie.
    Leuke look, mooi subtiel maar toch opvallend =D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi hoor met die glitters, echt iets voor Valentijn!

    BeantwoordenVerwijderen