zondag 20 februari 2011

Harde nagels?

Hallo allemaal!

In mijn shoplog van een ruim een week geleden, hebben jullie kunnen lezen dat ik de huid, haar en nagel tabletten van de Kruitvat heb gekocht.
Sinds die zaterdag neem ik er elke ochtend 2, maar wat is nu het resultaat na ruim een week pillen slikken? Bij mij nog helemaal niets. Ik merk nog totaal geen verschil. Het punt is ook, dat ik niet weet hoe lang je deze pillen moet slikken voordat je een resultaat hebt. Ik ga dus braaf door met de pillen en geef jullie zo nu en dan een update.

Ik ben dus ook erg benieuwd of er lezeressen zijn die mij kunnen vertellen hoe lang ik deze pillen ongeveer moet slikken voordat ik ook nagels als bakstenen heb.

Liefs, Lies

2 opmerkingen:

  1. Ik weet niet of het werkt of niet maar het zit ook een beetje tussen de oren. Als jij erin gelooft dan heb je sneller zoiets van ‘Heej mijn nagels zijn nu een stuk harder’.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze pillen ook in mijn handen gehad maar ik twijfelde idd aan de werking, ik ben benieuwd naar de update!

    BeantwoordenVerwijderen