vrijdag 1 april 2011

Sephora's trio

Bij de 3 voor 10 actie van Sephora kocht ik onder andere twee trio's. In het filmpje had ik voor jullie al een swatch gemaakt, maar vandaag maak ik een uitgebreide review.

Bermuda triangle nr. 7


Sunbaked nr. 2

Ik vind ze er echt prachtig uit zien! Vooral Bermuda triangle vind ik echte eyecandy! Helaas zie je op de foto niet zo goed dat de goud/bronze kleur in het midden er echt uitspringt! In het echt is die kleur heel erg intens. Sunbaked komt redelijk goed over, alleen het onderste kleurtje is in het echt een klein beetje donkerder.

Op naar de swatches. Deze zijn gemaakt in daglicht zonder flits en zonder basis of primer.



Helaas zie je bij allebei de trio's terug dat ze enorm brokkelen. Vooral de meest rechtste kleurtjes brokkelen super erg! Ik vind dit echt heel erg jammer. De blauwe kleur is ook niet geweldig gepigmenteerd, je zult de kleur echt moeten opbouwen om er een mooie look mee te maken. De bruine kleur is wel goed gepigmenteerd en is ook wat zachter dan de rest van de kleuren.

Om het minst last te hebben van de brokkelige structuur, zul je een goede basis moeten gebruiken waar de oogschaduw als het waren aan vast blijft plakken. Ook is het verstandig om een platte stijve oogschaduw kwast te gebruiken. Hiermee heb je het meeste plezier van je oogschaduw.



Hier heb ik een basis onder de oogschaduw gedaan. Ik heb NYX Eyeshadow Base gebruikt.
Je ziet meteen het verschil! Veel minder brokkelig, omdat het zich kan hechten aan een basis. Nu vind ik de kleuren ook een stuk mooier. Ze zijn een stuk intenser. Je zier hier goed hoe super belangrijk een basis is.

Al met al ben ik best wel blij met deze trio's. Met een basis zijn ze zeker goed te gebruiken. Zorg dus wel dat je die basis gebruikt! Anders zul je bijna geen kleur op je oog terug zien.

Heb jij wel eens zo'n trio gebruikt?

Liefs, Lies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten