zaterdag 2 april 2011

At the moment

Vandaag heb ik voor jullie een At the moment post. Ik zag dit laatst op de blog van Anne. Ik vond het zo leuk, dat ik haar vroeg of ik het mocht overnemen. Dat mocht, dus hier is hij dan!

Het is vandaag: 2 april
Het is: 18:50 uur
Wat heb ik aan: Een paars jurkje met een zwarte legging. Dat kon natuurlijk wel met dit heerlijke weer!
Welke sieraden heb ik om: De sieraden die altijd om heb, dat zijn mijn 3 ringen, 2 naam armbandjes en 1 kralen armbandje.
Welke make-up heb ik op: Alleen een beetje concealer en een klein beetje foundation. Mijn oog is ontstoken dus ik kan helaas even geen oog make-up op.
Welke nagellak heb ik op: Ik ben momenteel met een nagelverhardingskuur (is dat één woord??) bezig van Herome, dus niet echt een leuk kleurtje.
Welke parfum draag ik: Play it sexy van Playboy. Love it!!
Wat drink ik op dit moment: Een glaasje water
Wat eet ik op dit moment: Een zelf gebakken cupcake, they are amaaaaazzinnnnngg!!
Muziek die ik op dit moment luister: Lady Gaga - Born this way


Als laatste nog even een foto van mijn lovely cupcakes. Al die lieve suikerplaatjes erop! Echt zo schattig :-) Ze zijn voor morgen voor de babyshower van mijn zus.

Liefs, Lies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten