zaterdag 29 januari 2011

My first BFTE makeup set

Gister kreeg ik mijn bestelling van BFTE binnen, er zaten prachtige dingen tussen, maar ik heb nu al mijn favoriet gevonden.  Genaamd: MY FIRST BFTE MAKEUP SET
Om te beginnen de verpakking. Té schattig! Roze met witte stippen en een roze strik boven op het doosje. Dit hebben ze heel goed gedaan, het ziet er gewoon super aantrekkelijk uit.
Het klepje is magnetisch waardoor het vanzelf sluit. Wat wel onhandig is, is dat het klepje constant naar beneden wilt, waardoor je niet makkelijk het doosje open kan laten staan.

Dan de inhoud, acht prachtige felle kleuren. In elk bakje zit 0,5 gram, wat natuurlijk niet heel erg veel is, maar krijg het eerst maar eens op! Het zijn niet echt kleuren die je vaak overdag ziet, dus zo snel zullen ze niet opgaan.

Wat ik persoonlijk heel erg vervelend vind, is dat er op de bakjes een dekseltje zit met 3 gaatjes, waardoor de oogschaduw niet zo makkelijk uit het potje komt. Ik heb echt een hekel aan dit soort systemen! Je zou met het puntje van een mes het dekseltje eraf kunnen proberen te halen, maar voor je het weet, ligt je tafel vol met oogschaduw….. Dat is natuurlijk ook niet wat we willen.
De acht kleuren even op een rijtje:
Whisper, Lemon, Tangerine, Raspberry, Grape, Green Apple, Gem en Blueberry.


Alle swatches zijn gemaakt zonder basis of primer te gebruiken en gefotografeerd in gewoon daglicht, zonder flits.

Need I say more?? Het zijn gewoon prachtige felle kleuren, waar je echt hele mooie looks mee kan maken. Op de foto zie je niet heel goed dat Whisper een hele mooie parelmoer kleur is. Hier lijkt hij meer wit.

En dan de donkerdere kleuren. Ook weer allemaal heel erg mooi! Ze bevatten, net als de lichte kleuren, veel glans, maar niet overdreven veel. Ik ben vooral van Blueberry enorm onder de indruk! Wat een pigment!
Kortom, ik ben echt heel erg blij met dit setje!
Je kunt het setje kopen bij BFTE voor $14. Ze zeggen dat het naar Nederland ongeveer 3 weken duurt voor het er is, maar ik had het al na 1,5 week! Je kan betalen met Paypal of creditcard.

Liefs, Lies

1 opmerking: