zaterdag 22 januari 2011

Kiss my red lips....

Op het eerste gezicht was ik niet helemaal weg van de lijn van MNY, maar gister heb ik toch maar 2 lipglosjes gekocht. Ik heb de roze (nummer 281) en de rode (nummer 377) gekocht. Vandaag probeerde ik de rode gloss uit en.... WAUW!! Wat ben ik ontzettend aangenaam verrast!

Dit is 'm dan. Een mooie fel rode lipgloss. De dop is erg leuk gedaan met wat speelse elementen erop. Je ziet hier al dat er best wel veel glittertjes in zitten. Aan de dop zit een applicator die je bij de meeste lipgloss wel gewend bent.

BAMMMM! Dit is nog eens een rode lipgloss! Dit zie je bijna nooit bij een gloss en bereik je eigenlijk bijna alleen maar met een lipstick eronder. Hier zit helemaal niets onder, geen primer, geen lipstick, niets. Ik vind 'm echt zo ontzettend gaaf! De glitters zie je wel iets minder dan ik had verwacht, maar dat mag de pret niet drukken. Ik ben echt erg te spreken over deze gloss.
Na een dagje vanalles doen is de gloss natuurlijk wel van mijn lippen af, maar ze zijn zeker nog goed gepigmenteerd!


Dit is hoe mijn lippen normaal zonder iets zijn.


 










En zie hier het verschil!




















Al met al ben ik dus heel erg blij met deze lipgloss. Je kunt hem kopen bij de Etos voor €2,99 per stuk. Gewoon een budget topper!

Liefs, Lies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten