dinsdag 25 januari 2011

CHAOS!!

Vandaag kreeg ik mijn Chaos palette van Sleek binnen, ik wilde dit palette al een tijdje hebben, dus was erg blij toen ik vanochtend de brievenbus hoorde klepperen.

Dit is het palette. Ik vind het een mooie uitstraling hebben, het ziet er chic uit. Het palette is mat zwart, met gilmmende letters.


Dit is 'm dan, 12 kleuren die in een chaotische volgorde zijn opgesteld. Er zit een grote spiegel in en er zit een spons applicator bij.   

                                            

Ik had dit palette om meerdere blogs gezien en dacht aan de foto's te zien, dat dit palette nog best wel groot was. Daarom heb ik er voor jullie even een pen naast gelegd zodat je goed kan zien dat het eigenlijk een heel klein palette is.



En hier zie je dus ook hoe klein de pannetjes zijn.


 
Dan de swatches, deze zijn allemaal aangebracht met mijn vinger, zonder primer of basis in gewoon daglicht gefotografeerd.


 Helaas zijn de kleurtjes niet heel erg goed gepigmenteerd.


Bij de tweede rij zie je duidelijk betere pigmentatie, vooral bij de zwarte kleur.

Het zijn allemaal matte kleurtjes, wat ik persoonlijk heel erg fijn vind! De kleuren zullen met een basis eronder zeker een stuk beter tot hun recht komen. Er komt zeker nog een tutorial online met dit palette!

Je kunt dit palette kopen bij enchantra of bij boozyshop voor €7,25.

Liefs, Lies

1 opmerking:

  1. wow ze zijn inderdaad wel erg klein zeg! wel mooie kleurtjes.. vooral de donkere :)

    BeantwoordenVerwijderen